..DaLaM SaTu RaSa MeNJaDi SaTu RaHSiA..

Wednesday 16 November 2011

LuaHaN HaTi..

Assalamualaikum semua..
Erm.. tetiba plak rasa macam sayu je dengan tajuk di atas.. Hati nie macam nak share something tentang apa yang terpendam di hati.. Jauh di sudut hati Wawa memang mengharapkan 1 keajaiban yang berlaku agar dapat menggembirakan hati nie yang terlalu menginginkan seorang 'Permata' yang dapat mengisi ruang2 kosong yang Wawa & My Hubby lalui.. Tapi x semua yang kita minta kita dapat dengan sekelip mata.. Semuanya bergantung pada rezeki dan ketentuan dari ALLAH s.w.t.. Wawa & My Hubby sebagai umatnya yang serba kekurangan redha dengan ketentuan nie coz maybe belum rezeki Wawa lagi.. Wawa percaya ALLAH tue menjanjikan yang terbaik untuk umat2nya.. Segala apa yang di tentukan ada hikmah di sebaliknya.. Kita sebagai umatnya hanya merancang ALLAH yang menentukan segalanya..

Tapi dalam melayari bahtera perkahwinan nie suami amat penting memainkan peranan untuk support isteri dalam apa jua dugaan & rintangan yang akan datang sekali pun.. Sabar dalam segala keadaan tue wajib agar x timbul perselisihan faham yang boleh merosakkan hubungan ikatan yang suci.. Alhamdulillah ALLAH tue maha mengetahui.. Bak kata pepatah kalau dah jodoh x kemana.. Takdir yang menentukan segalanya.. Jodoh yang menyatukan Wawa dengan My Hubby.. Walaupun masih mengharapkan 'Benih Cinta' yang kian mekar tapi Wawa tetap BAHAGIA di samping suami yang tercinta.. My Hubby la segalanya bagi Wawa.. Segala suka, duka, susah & senang Wawa My Hubby la tulang belakang yang sentiasa ada di sisi Wawa.. My 
Hubby la yang sentiasa menjadi pendengar setia Wawa di kala Wawa memerlukan seseorang untuk Wawa luahkan segala2nya.. Wawa beruntung sangat coz dapat suami yang sangat memahami Wawa..

Apa yang Wawa harapkan 1 hari nanti ada sinar yang menerangi hidup Wawa & My hubby.. Amin.. Insyaallah.. Semoga apa yang Wawa harap2kan di makbulkan oleh ALLAH.. Apa pun Wawa tetap bersyukur dengan apa yang terjadi..
Hidup nie indah.. Lebih indah jika bersama "Benih Cinta Wawa"..

PaSaNgaN BaHaGiA..


No comments:

Post a Comment